چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در هفته دفاع مقدس از ۲۱ هزار پیشکسوت دفاع مقدس این استان تجلیل به عمل می آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سرهنگ پاسدار محمود مهدوی فرد طی سخنانی در جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با بیان این نکته که "در راه فتح قله‌ایم"، شعار امسال هفته دفاع مقدس است، اظهار داشت: به لطف الهی و با هماهنگی ها و تدابیر انجام شده قرار است در هفته دفاع مقدس از ۲۱ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان کرمان تجلیل شود.

وی افزود: همچنین به شهرداری کرمان پیشنهاد شده تا کتاب‌های دفاع مقدس و شهدا در سبد هدایای میهمانان استان قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت و ساز حرم شهدای گمنام اختصاص یافته و چنانچه امسال نیز بودجه‌ای اختصاص یابد کار احداث بسیاری از یادمان‌ها به پایان خواهد رسید

وی همچنین با اشاره به این که بیش از ۲۳۰ نقطه در استان برای تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام درخواست شده است، گفت: از این تعداد ۴۴ نقطه در کمیسیون مربوطه در اولویت قرار گرفت که به تهران ارسال و در نهایت با هشت نقطه موافقت شد. البته موافقت مشروط بر این است که تا ۲۵ آبان ماه سال جاری، ساخت و ساز یادمان مربوطه انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha